KOMUNIKAT
W ZWIĄZKU ZE ZMIANAMI FUNKCJONOWANIA
ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PASŁĘKU
Szanowni Państwo,
Dyrektor ZDP w Pasłęku w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywołanej wirusem SARS-CoV-2 (koronawirus) w dniu 17 marca 2020r. w celu zapewnienia bezpieczeństwa Interesantów i Pracowników Urzędu podjął decyzję, iż w dniach: 17 - 27 marca 2020r. Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku nie będzie przyjmować interesantów.
Jednocześnie informujemy, że kontakt z urzędem jest możliwy aktualnie wyłącznie w następujących formach:
- 1.telefonicznie pod numerem tel. 55 248 24 41;
- 2.elektronicznie adres mailowy: zdppaslek@zdppaslek.pl lub przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/ZDP_Elblag
- 3.tradycyjnie listownie;
- 4.przez wywieszoną przy drzwiach głównych urzędu skrzynkę wrzutową.
Wnioski składać można:
- na adres mailowy zdppaslek@zdppaslek.pl,
- tradycyjnie listownie,
- przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/ZDP_Elblag
- do wywieszonej przy drzwiach głównych urzędu skrzynki wrzutowej.
Nie dotyczy oferentów biorących udział w przetargach.
Za utrudnienia przepraszamy.