Od dnia 1 lipca 2014 roku, na mocy przepisów ustawy z dnia 23 października 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw Dz.U. z 2013 roku poz. 1446 zmianie ulegają zasady wydawania kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych i placówek zajmujących się opieką, rehabilitacją lub edukacją osób niepełnosprawnych. Organem wydającym kartę parkingową staje się przewodniczący powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności właściwego ze względu na miejsce stałego pobytu osoby niepełnosprawnej w rozumieniu przepisów o ewidencji ludności i dowodach osobistych lub siedzibę placówki.
Szczegółowe informacje dotyczące nowych zasad wydawania kart parkingowych znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce POMOC SPOŁECZNA / ZASADY WYDAWANIA KART PARKINGOWYCH lub w pliku PDF zamieszczonym poniżej.