W dniach 19-22.10.2011r. partnerzy projektu „Zintegrowany system promocji obszaru krainy Kanału Elbląskiego” powiat ostródzki, iławski, elbląski) wzięli udział w 22. edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON w Poznaniu.
43 wystawców prezentowało swoje produkty oraz regiony na powierzchni ok. 8 tysięcy m2. Stoisko promocyjno,wystawiennicze Krainy Kanału Elbląskiego było jednym z 750 ekspozycji. Stoisko targowe zbudowała połączona ekipa samorządowa złożona z pracowników promocji powiatu iławskiego i ostródzkiego. Osoby te „wzmocnione posiłkami” z powiatu elbląskiego stanowiły jednocześnie obsługę informacyjną stoiska podczas trwania targów, zapewniając tzw. pierwszy kontakt z potencjalnym turystą. Rezultatem zaangażowania reprezentantów partnerów projektu była sprawna i skuteczna dystrybucja materiałów promocyjnych na stoisku KKE. Przewodniki, mapy, płyty cd/dvd oraz broszury były dla informatorów praktycznymi narzędziami, a dla gości targowych - źródłem informacji o obszarze KKE. Najważniejszym narzędziem przykuwającym uwagę zwiedzających na atrakcjach turystycznych naszego obszaru była tradycyjnie makieta pochylni Oleśnica, obsługiwana przez obsadę stoiska. Makieta, jako rezultat projektu, wykonała w tym roku swą pracę promocyjną, m.in. w Pradze, Wilnie, Berlinie, Gdańsku, Tallinnie, Brukseli, Kijowie oraz w Poznaniu. Dzięki takim działaniom nasz turystyczny podregion cieszy się coraz większą popularnością.
Tegoroczna targowa prezentacja KKE na Tour Salon, była ostatnim działaniem projektowym. Zadanie to trzeba uznać za kolejny sukces w dziedzinie współpracy trzech partnerów powiatu ostródzkiego, iławskiego i elbląskiego) realizujących wspólny projekt. Fakt ten pozwala pozytywnie rokować co do dalszego współdziałania w dziedzinie wykonania zadań związanych z zachowaniem trwałości projektu w przyszłych latach. Wystąpienia targowe w znaczącym stopniu przyczyniają się do budowy silnej lokalnej marki KKE, co sprawia, że obszar ten staję się coraz bardziej rozpoznawalnym produktem na rynku turystycznym.