XXXI SESJA RADY POWIATU W ELBLĄGU
P O R Z Ą D E K O B R A D
XXXI Sesji Rady Powiatu w Elblągu
w dniu 16 marca 2018 r. o godz. 10.00
sala konferencyjna Starostwa Powiatowego
przy ul. Saperów 14 a w Elblągu (IV piętro)
1. Otwarcie Sesji.
2. Przyjęcie porządku obrad Sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XXIX Sesji z 29 grudnia 2017 r. i XXX Sesji z dnia 19 stycznia 2018 r.
4. Interpelacje i zapytania Radnych.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu w Elblągu za okres od 29 grudnia 2017 r. do 16 marca 2018 r.
6. Informacja dotycząca podziału środków na realizację programów aktywizujących lokalny rynek pracy na 2018 rok.
7. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Elbląski za 2017 rok.
8. Sprawozdanie z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Starosty Elbląskiego za 2017 rok.
9. Sprawozdania z działalności Komisji Stałych Rady Powiatu w Elblągu za rok 2017.
10. Projekty uchwał Rady Powiatu:
10.1 projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXIX/96/2017 Rady Powiatu w Elblągu z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Elbląskiego na lata 2018-2029.
10.2 projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Elbląskiego na rok 2018.
10.3 w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Gminy Gronowo Elbląskie.
10.4 w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Województwa Warmińsko- Mazurskiego.
10.5 w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Województwa Warmińsko- Mazurskiego.
10.6 w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Gminy Gronowo Elbląskie.
10.7 w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających z obszarów wodnych położonych na terenie Powiatu Elbląskiego.
10.8 w sprawie wyrażenia zgody na wprowadzanie danych do Rejestru Należności Publicznoprawnych oraz określenia rodzaju należności pieniężnych Powiatu Elbląskiego, którego dane są przekazywane do rejestru.
10.9 w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Powiatem Elbląskim a Gminą Miasto Elbląg Miastem na Prawach Powiatu w sprawie wysokości, terminu i zasad przekazywania dotacji celowej na współfinansowanie kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu w 2018 roku.
10.10 w sprawie przyjęcia sprawozdania z efektów pracy Organizatora rodzinnej pieczy zastępczej w 2017 roku.
10.11 w sprawie określenia szczegółowych warunków umarzania w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstępowania od ustalenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
10.12 w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych należących do kompetencji samorządu powiatowego oraz wysokości środków finansowych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych w roku 2018 na realizację tych zadań.
10.13 w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Elblągu w 2017 roku oraz wykazu potrzeb w zakresie pomocy społecznej na 2018 rok.
10.14 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Powiatu w Elblągu na 2018 rok.
10.15 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów, Rozwoju Gospodarczego i Promocji Powiatu na 2018 rok.
10.16 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Nadzoru Budowlanego, Gospodarki Nieruchomościami, Transportu, Komunikacji i Dróg Publicznych na 2018 rok.
10.17 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Zdrowia, Rodziny i Polityki Socjalnej na 2018 rok.
10.18 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rolnictwa i Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2018 rok.
10.19. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Obronności na 2018 rok.
10.20. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki na 2018 rok.
11. Sprawy różne.
12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
13. Zakończenie Sesji.
All Dates
- 2018-03-16 10:00 - 15:00
Powered by iCagenda