Co zrobić by wziąć udział w konkursie?
1. Nagraj i zmontuj film krótkometrażowy LUB stwórz zabawnego mema LUB nagraj Tik Toka LUB wykonaj pracę plastyczną... możliwości masz wiele :)
Wytyczne:
a) film krótkometrażowy: minimalna długość nagrania to 30 sekund, maksymalna długość nagrania to 5 minut, temat: „To nas kręci”, technika dowolna (fabuła, dokument, animacja poklatkowa itp.);
b) mem: temat dowolny lub jak wyżej „To nas kręci...” :)
c) tik tok: temat „To nas kręci” :)
d) praca plastyczna: wybierz dowolny zwrot idiomatyczny w języku obcym i przedstaw go wizualnie, np. a bull in a china shop=słoń w składzie porcelany lub skorzystaj z tematu wyżej, czyli „To nas kręci...” :P
2. Prześlij swoją pracę na zspaslek@edu.pl lub e.czerska@zspaslek.pldo 31 marca 2021 r.
3. Zbieraj „lajki” od momentu wstawienia Twojej pracy przez organizatorów na facebooku ZS do 15. kwietnia do godz. 12.00.
4. Odbierz wartościową nagrodę: I, II i III miejsce - przyzna jury. Ponadto uczestnik z największą ilością „lajków” otrzyma nagrodę „facebookowej publiczności”.
REGULAMIN KONKURSU dla młodzieży: „To nas Kręci”
ORGANIZATORZY
1. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół w Pasłęku.
2. Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w konkursie, rodzaj nagród i sposób ich uzyskania.
UCZESTNICY
1. Konkurs ma charakter otwarty, a udział w nim jest bezpłatny.
2. Konkurs jest otwarty dla wszystkich uczniów klas 8 szkół podstawowych
ZGŁOSZENIE PRAC KONKURSOWYCH
1. Prace konkursowe muszą być przygotowane samodzielnie.
2. Pracę konkursową należy zgłosić, wypełniając formularz elektroniczny dostępny na stronie internetowej szkoły i akceptując w nim oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz udzielenia licencji dotyczącej praw autorskich. Zgłoszenia mogą dokonać wyłącznie rodzice/prawni opiekunowie dzieci.
3. Autorzy nadsyłając pracę, zgadzają się na zamieszczenie jej na stronach internetowych wskazanych przez organizatora konkursu oraz na wykorzystanie jej przy produkcji i rozpowszechnianiu materiałów edukacyjnych oraz informacyjnych.
4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia prac niezwiązanych z tematyką konkursu, przekraczających określoną objętość, naruszających prawa autorskie innych osób (plagiaty).
5. Zabronione jest przesyłanie prac sprzecznych z dobrymi obyczajami, naruszającymi ogólnie przyjęte wartości – takie prace nie będą brały udziału w konkursie. O tym, że nadesłana praca narusza powyższe zasady, decyduje ocena organizatorów konkursu.
6. Przesłanie pracy wraz z podpisanym oświadczeniem jest równoznaczne z uczestnictwem w konkursie.
7. Praca konkursowa musi spełniać następujące warunki: minimalna długość nagrania to 30 sekund, maksymalna długość nagrania to 5 minut. Praca musi wiązać się z zakresem tematycznym konkursu.
8. Prace należy wysyłać do 31 marca. Ogłoszenie wyników do 20 kwietnia.
9. Prace prosimy nadsyłać na adres zspaslek@edu.pl lub e.czerska@zspaslek.pl w postaci plików wideo, jako linki do filmów umieszczonych uprzednio w serwisie YouTube/Vimeo (zgodnie z warunkami korzystania z poszczególnych usług).
ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD
1. Zostaną przyznane nagrody za I (350zł), II (250zł) i III (150zł) miejsce oraz nagroda „facebookowej publiczności” (250zł).
2. JURY przyzna nagrody według następujących kryteriów:
–oryginalność pomysłu,
–indywidualny i twórczy charakter wypowiedzi,
–poprawność językowa.
Atrakcyjne NAGRODY czekają!!!
• Ogłoszenie wyników nastąpi drogą internetową, a informacje zostaną podane na stronie www.zspaslek.edu.pl, www.glospasleka.pl, www.powiat.elblag.pl
Info: ZS w Pasłęku